Service Director

PARKEERINFRASTRUCTUUR | DIGITALISEERT BEDIENINGSCONCEPTEN | NOORDWEST-EUROPA

Vertrouwelijke opdracht.

Marktleider in complexe parkeerinfrastructuren voor onder meer luchthavens, stadions, evenementen-locaties, retail en binnenstedelijk parkeren. Combineert op basis van klantwensen en functionaliteit solide hardware met geavanceerde besturingssoftware, waaronder betaalsystemen. Verdergaande digitalisering krijgt vorm in ontwikkeling van clouddiensten en nieuwe dataconcepten. Daarmee evolueert het bedrijfsmodel van solution provider naar facilitator van contact met consumenten: “welcoming people”. Met inbegrip van vereiste security en privacy.
De servicedivisie omvat onder meer helpdesk en storingsdienst, waar steeds meer remote mogelijk wordt, gepaard aan een ontwikkeling naar meer proactieve dienstverlening gebaseerd op dataverzameling en -analyse. Om dit proces in de Benelux vorm te geven en tevens te coördineren voor Noordwest-Europa, zoeken wij een talentvolle Service Director.


Verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijk voor dagelijkse aansturing en prestaties van de servicedivisie in de Benelux (40 mdw) en coördinatie van de servicedivisies in UK, Ierland en Scandinavië.
  • Ontzorgt klanten tijdens de gehele product life cycle: reparatie van schades, verhelpen van storingen, preventief onderhoud en installeren van nieuwe releases en upgrades.
  • Stuurt onder meer op klanttevredenheid maar ook op modernisering van bestaande installaties.
  • Neemt het voortouw in omvorming van huidige, veelal op hardware en systeembesturing gebaseerde producten naar cloud- en datadiensten.
  • Is contractmanager voor key accounts, zoals luchthavens en grote parkeerexploitanten.
  • Begrijpt ontwikkelrichting van installaties, groeiend belang van data/informatiediensten en de integratie daarvan met andere ICT-systemen en -platforms.
  • Werkt nauw samen met de teams Sales en Engineering.
  • Rapporteert direct aan de Director regio Noordwest Europa.


Geboden wordt:

  • Een zeer uitdagende en perspectiefrijke positie bij een succesvolle global player
  • Een prachtige install base van waaruit samen met klanten nieuwe bedieningsconcepten worden bedacht.
  • Een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden met groeiperspectief én internationale mogelijkheden.
  • Uitvalsbasis nabij Rotterdam.


Jouw profiel

  • Uitstekend niveau, opgeleid in bijvoorbeeld bedrijfskundige of technische bedrijfskunde richting.
  • Sterke affiniteit met informatietechnologie en ervaring met ICT platforms.
  • Ten minste tien jaar werkervaring waarvan de laatste vijf in een leidinggevende rol.
  • Ervaring met het remote oplossen van klantproblemen, onder meer met de ontwikkeling van een remote helpdesk.
  • Sterk people-manager en motivator.
  • Mogelijke achtergronden: service delivery ICT projecten, telecom, smart mobility, service management van investeringsgoederen met grote IT-component.
  • Weet klantcontacten goed en doelgericht te onderhouden; benut kansen voor additionele dienstafzet.
  • Uiteraard goed Nederland en Engels.


Interesse ?
stuur je reactie met CV naar mail@ManagingDirector.nl
onder vermelding van referentie Service Director.
Je ontvangt van ons binnen twee werkdagen bericht.
Voor meer informatie bel je Jos van den Brule op 010-2250215.

enkele andere open posities

Country Manager België

INFRA: NAT + DROOG | BUSINESS DEVELOPMENT | ANTWERPEN

Wereldwijd gerenommeerde topspeler in infrastructurele projecten en maritime services.

Business Unit Director 2025

BEDRIJFSOPVOLGING | INGROEITRAJECT

Voor business unit of werkmaatschappij van familiebedrijven c.q. middelgrote ondernemingen eigendom van investeerders.